100.000!!!!!!!!

Auteur  
# 29/10/2007 à 17:31 Bob
Met de sms-stemmen erbij zitten we ongeveer aan 100.500 handtekeningen!

Proficiat aan iedereen en vooral bedankt Marie-Claire!
Merci Marie-Claire!

Leve België!
Vive la Belgique!

Politici, hou België één, het volk eist het!!
# 29/10/2007 à 18:03 Marc D.

"Het volk eist het!" ???

Quel peuple? 100.500 sur 7.703.931 (en août 2006) d'électeurs belges ? Ah, çà est une vraie blaque belge, tu sais.

Quels avantages peut apporter l'unitarisme de papa versus un fédéralisme moderne, équilibré, respectueux et solidaire?

Parce que la solidarité et le respect ça peut parfaitement coexister avec des régions autonomes : regardez la Suisse, l'Allemagne, le Royaume Uni...

# 29/10/2007 à 20:47 Christine
Pourquoi avons-nous besoin de régions tandis que nous avons les provinces bien plus proches des gens?
# 30/10/2007 à 09:01 Alexander
Ben akkoord met Marc. 'het volk eist het', sorry maar welk volk? In Vlaanderen althans, een heel kleine minderheid. Vlamingen hebben inderdaad voor een modern Belgie gestemd. De regio's moeten meer op eigen benen staan en zelf verantwoordelijk worden voor hun daden. Wallonie is op goede weg en een dynamische regio aan het worden, competitief met Vlaanderen. Vlaanderen moet ook aan zijn toekomst denken, voornamelijk aan de vergrijzing. Het geld waar we zelf hard hebben moeten voor werken zullen we zeker nodig hebben in de toekomst. Solidariteit kan en moet maar de logica zelf leert me dat gratis maaltijden niet meer kunnen in deze tijd.
# 30/10/2007 à 12:19 Bert
Voor 100.500 koekendozenverzamelaars moeten we België niet behouden, een klein reservaat met een draad rond is groot genoeg!
# 31/10/2007 à 19:25 PEDRO
Hou uw mond Bert, stuk krapuul! Wij zijn de meerderheid, wij zijn het volk, gij zijt het uitschot!

BELGIË BOVEN ALLES
# 31/10/2007 à 20:55 Filip
U hebt gelijk Pedro.

Bert OUT, buiten, dehort Wij zijn het beu van uw aanwezigheid op dit forum
# 31/10/2007 à 21:55 Bert
De meerderheid laat me niet lachen!!!!
Ik ben Bert ik ben Vlaming en ik blij!!
Den boom in met jullie zoeleige ventjes.
Oh qui, on est avec 100.000. cool!
Het enige wat je kan forceren met 100.000 walen is een grote gangbang organiseren en in het guinnes recordboek komen.
Sukkelaars.
# 31/10/2007 à 22:53 Frederike MAGEZ
Sukkelaars stuk krapuul .

Proficiat Bert jij bent een puur imbeciel
# 01/11/2007 à 10:47 Bert
Dank u, als het van jullie komt schat ik deze uitspraak naar waarde ....
Gelukkig noemt u me niet franstalig en ben ik maar een crapuul
Répondre à ce message

Vous utilisez un logiciel de type AdBlock, qui bloque le service de captchas publicitaires utilisé sur ce site. Pour pouvoir envoyer votre message, désactivez Adblock.

Créer un site gratuit avec e-monsite - Signaler un contenu illicite sur ce site